28 Haziran 2011 Salı

Jantlara Yaz Bakımı


İlk iş jantları değiştirdik. Değiştirmek yeterli değil. Uzun süredir atıl kalan jantlara bakım da gerekli.



      Jantların birkaç yerinde küçük çizikler de oluşmuş. Bu biraz can sıkıcı. Ama çizikler için yapacak pek bir şey yok. Amatör tamir kitleri pek de beklenen etkiyi göstermiyor. Yeri gelmişken söyleyeyim. Tamir kitleriyle yapılan tamirat ancak çiziği, vuruğu, lekeyi uzak gözlerden gizliyor. Dikkatli gözden kaçabilecek bir işçilik olamıyor malesef. Eğer benim gibi titizseniz jantta yapılan tamirat sizi memnun etmeyecektir. Çözüm jantların tamamen kumlanarak uygun şekilde boyanması. Ben şimdilik buna gerek duymuyorum. Bu başka bir yazının konusu olabilir ileride kim bilir.
      Gelelim jantlara yapacağımız bakıma. Ben bu bakımda Sonax pasta ve  Chemical Guys Wheel Guard White Tub.

      Jantlarda garip tortular oluşmuş.

       Muhtemelen kötü, kalitesiz jant temizleyicilerden kaynaklı.

       Sonax pasta lekeleri zorladı fakat çıkaramadı.
     

    
      İş Chemical Guys a kalıyor.

 
ÖNCESİ
SONRASI


      Gerçekten çok iyi bir ürün. Satın almak isterseniz yurt dışından getirtebilirsiniz. Benim bildiğim kadarıyla Türkiye'de satılmıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder