11 Temmuz 2011 Pazartesi

Boya Koruma ve İç Temizlik


      Aeronun uzun süreli ayrılıktan artık oldukça kötü duruma gelen boyasına el atmak gerekiyor. O zaman yapalım :)


      Ya da bu yorucu ve uzmanlık gerektiren işi Ersu Otomotiv'e bırakalım :)
      Bir gece Selimiye'de Aero ile gezinirken tabelasını gördüm, fakat yetkili uygulayıcı mı acaba deyip internetten araştırdıktan sonra ve olumlu bir sürü yorum okuduktan sonra Ersu Otomotiv'e Aeroyu götürmeye karar kıldım.
      Boya koruma yanında iç temizlik de yaptırmaya karar verdim. Çünkü tarihinde hiç görülmemiş şekilde Aeronun içi berbattı. Tavanda ilk kez parmak izleri vardı, aynı zamanda döşemeler isyan bayrağını açmak üzereydi.
      Boya koruma ve iç temizliği yaptırdığım uygulama merkezi Ersu Otomotiv, Selimiye'de Tıbbiye Caddesi üzerindeki Petrol Ofisi'nin içerisinde (Bilenler için Selimiye Parkının tam karşısı, trafik ekipler amirliğinin yanı ya da Selimiye Stadının arkası). Ersu Otomotiv Meguiar's Üsküdar yetkili uygulayıcısı.

      Yeri oldukça uygun, ferah geniş bir bahçesi var.

       Personel de gayet ilgili, bilgili, düzgün insanlar.
Plakasız Polo ne kadar da heybetli gözüküyor.


Cayır cayır parlayan bir Polo ve Aero. Siyah ve kırmızının mükemmel uyumu.


Sonuç bence başarılı.

Bir zamanlar Sonax yazısının olduğu arka kelebek. 

      Boya ayağa kalktı. Döşemeler ve tavan tekrar eski günlerindeki gibi tertemiz. Motor  temizliği ise her zamanki gibi bana kaldı :) Ayrıca yaz sıcaklarıyla birlikte kapı lastikleriyle açılır tavanın plastik bölmeleride. Onlarıda hemen yarın bitirmeyi umuyorum.

      Ersu Otomotivdeki başta -Murat olmak üzere- tüm arkadaşların ellerine sağlık.
 
      Sonuç olarak ben Meguiar's Üsküdar'dan memnun kaldım. Bundan sonra da muhtemelen aracımı uygulama için buraya götüreceğim. Tabi yıkama için de (Ayrıca yıkama boya korumanın ömrünü uzatan en önemli etken).

      Bir dahaki yazıya kadar hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder